Tuesday، ۳۰ Mehr ۱۳۹۸
اکانت های نتفلیکس اختصاصی 30 روزه و اشتراکی پریمیوم شاپ نسخهی اکتیو شدهی Trial میباشند. جهت استفاده از این نوع اکانت میبایست شرایط زیر را مطالعه و رعایت کنید.
جهت استفاده در دستگاه موبایل، تبلت و یا تلویزیون اندروید/آیاواس خود، فقط در صورتی که قبلا با اکانت دیگری وارد اپلیکیشن نتفلیکس در دستگاه خود نشده باشید میتوانید از اکانت استفاده کنید. به این معنی که هر دستگاه فقط یکبار میتواند از این نوع اکانت و یا درواقع از Trial استفاده کند.
در صورتی که از اکانت های دیگری در مرورگر خود استفاده کرده اید، قبل از ورود به اکانت جدید، می بایست مراحل زیر را انجام دهید.
در Chrome:
در بالا، گوشه سمت راست صفحه بر روی آیکون پروفایل کلیک کنید. بر روی Add کلیک کنید و سپس یک نام و تصویر برای پروفایل خود انتخاب کنید. در آخر با انتخاب مجدد Add پروفایل جدید شما ساخته میشود. برای استفاده از اکانت جدید نتفلیکس خود همیشه از این پروفایل استفاده کنید. بعد از اتمام اشتراک اکانت، پروفایل را حذف، و برای اکانت جدید خود، پروفایل دیگری بسازید.
در FireFox:
در سرچ بار عبارت زیر را جستجو کنید:
about:profiles
سپس بر روی " Create a New Profile " کلیک کنید و یک نام برای پروفایل جدید انتخاب کنید. سپس Next و Finish. در نهایت با انتخاب گزینهی " Launch profile in new browser " میتوانید پروفایل جدید خود را باز کنید. برای استفاده از اکانت جدید نتفلیکس خود همیشه از این پروفایل استفاده کنید. برای جابهجایی بین پروفایل ها عبارت about:profiles را در سرچ بار جستجو کنید. بعد از اتمام اشتراک اکانت، پروفایل را حذف، و برای اکانت جدید خود، پروفایل دیگری بسازید.
* طبق قانون جدید نتفلیکس، امکان اشتراک گذاری اکانت با افراد خارج از خانهی شما ممکن نمیباشد. از آنجایی که برای تماشا نیاز به استفاده از ویپیان میباشد و ریسک غیرفعال شدن اکانت را بیشتر میکند، لذا از به اشتراک گذاری اکانت خودداری کنید.
* جهت تغییر ایمیل اکانت میبایست با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید.
* در صورتی که هنگام ورود به اکانت و یا پس از چند روز استفاده با ارور Incorrect password مواجه شدید، به این معنی است که Netflix رمز عبور اکانت شما را به علت ورود با آدرس های آیپی متعدد بصورت خودکار تغییر داده است. در صورتی که ایمیل اکانت را تغییر نداده اید جهت بازیابی میبایست با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید.
تصویری از ارور در صورت غیرفعال شدن اکانت به دلیل تشخیص سیستم نتفلیکس:
1) چرا قیمت شما نسبت به قیمت اصلی انقدر پایینه؟!
اکانت ها نسخه ی اکتیو شدهی تریال Netflix هستند. تریال نتفلیکس بصورت ۱ ماهه ارائه میشود و جهت دریافت تریال میبایست ویزا کارت و یا حساب PayPal داشته باشید. همچنین با هر حساب تنها یک بار میتوانید تریال دریافت کنید. پریمیوم شاپ این امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانید در ازای پرداخت هزینهایی اندک، هر ماه اکانت جدید خریداری کنید.
2) اکانت های شما بصورت قانونیه؟ کرک یا هک شده نیست؟!
همانطور که در توضیحات محصول ذکر شده، اکانت ها کاملا اختصاصی بوده و توسط ما ساخته میشود. پریمیوم شاپ جهت دریافت تریال از ویزا کارت های اختصاصی و کاملا قانونی استفاده میکند. در صورت عدم رعایت این موضوع و استفاده از کارت های نامعتبر و غیر قانونی، نتفلیکس اشتراک شما را چند روز پس از ساخت اکانت قطع میکند. چنین مشکلی در اکانت های پریمیوم شاپ وجود ندارد و اکانت ها با تضمین ۱۰۰% سلامت ارائه میشوند.
3) میتونم ایمیل و پسورد اکانت رو تغییر بدم؟
اکانت کاملا اختصاصی هست و تمامی اطلاعات اکانت از جمله ایمیل، پسورد، شماره تماس و... قابل تغییر میباشد.
4) آیا میتونم همون اکانتی که بار اول خریداری کردم رو دوباره تمدید کنم؟
اکانت های اختصاصی 30 روزه و اشتراکی قابلیت تمدید ندارند. در صورت تمایل به تمدید اکانت خود، میتوانید اکانت اختصاصی مدت دار خریداری کنید.
5) آیا میتونم از Netflix روی تلویزیون هوشمند استفاده کنم؟
بله ؛ جهت دریافت راهنمایی با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید.