سوالات متداول و چند نکته در رابطه با Netflix

Tuesday، ۳۰ Mehr ۱۳۹۸


بروزشده در 1399/9/1

درصورتی که اکانت جدید خریداری کرده‌اید، قبل از ورود به اکانت به نکات زیر توجه کنید:

اکانت های نتفلیکس اختصاصی 30 روزه و اشتراکی پریمیوم شاپ نسخه‌ی اکتیو شده‌ی Trial می‌باشند. جهت استفاده از این نوع اکانت می‌بایست شرایط زیر را مطالعه و رعایت کنید.

استفاده در دستگاه موبایل، تبلت و تلویزیون:

جهت استفاده در دستگاه موبایل، تبلت و یا تلویزیون اندروید/آی‌او‌اس خود، فقط در صورتی که قبلا با اکانت دیگری وارد اپلیکیشن نتفلیکس در دستگاه خود نشده باشید می‌توانید از اکانت استفاده کنید. به این معنی که هر دستگاه فقط یکبار می‌تواند از این نوع اکانت و یا درواقع از Trial استفاده کند.

استفاده در مرورگر( پیشنهادی):

در صورتی که از اکانت های دیگری در مرورگر خود استفاده کرده اید، قبل از ورود به اکانت جدید، می بایست کوکی های نتفلیکس مرورگر خود را پاک کنید.

در Chrome مسیر زیر را دنبال کنید:

Setting/Site Settings/Cookies and site data/See all cookies and site data

سپس کلمه‌ی Netflix را جستجو کنید و گزینه‌ Remove All Shown را انتخاب کنید.

در FireFox مسیر زیر را دنبال کنید:

Options/Privacy & and Security/Cookies and Site Data/Manage Data

سپس کلمه‌ی Netflix را جستجو کنید و گزینه‌ Remove All Shown را انتخاب کنید.

* طبق قانون جدید نتفلیکس، امکان اشتراک گذاری اکانت با افراد خارج از خانه‌ی شما ممکن نمی‌باشد. از آنجایی که برای تماشا نیاز به استفاده از وی‌پی‌ان می‌باشد و ریسک غیرفعال شدن اکانت را بیشتر می‌کند، لذا از به اشتراک گذاری اکانت خودداری کنید.

* جهت تغییر ایمیل اکانت می‌بایست با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید.

* در صورتی که هنگام ورود به اکانت و یا پس از چند روز استفاده با ارور Incorrect password مواجه شدید، به این معنی است که Netflix رمز عبور اکانت شما را به علت ورود با آدرس های آی‌پی متعدد بصورت خودکار تغییر داده است. در صورتی که ایمیل اکانت را تغییر نداده اید جهت بازیابی می‌بایست با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید.

تصویری از ارور در صورت غیرفعال شدن اکانت به دلیل تشخیص سیستم نتفلیکس:

توجه مهم: دریافت ارور بالا و غیرفعال شدن اکانت تنها به دلیل رعایت نکردن نکات ذکر شده می‌باشد. امکان تعویض اکانت و استرداد وجه به دلیل غیرفعال شدن اکانت در صورت تشخیص سیستم نتفلیکس وجود نداشته و پریمیوم شاپ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

پاسخ سوالات شما در رابطه با اکانت های Netflix پرمیوم شاپ

1) چرا قیمت شما نسبت به قیمت اصلی انقدر پایینه؟!

اکانت ها نسخه ی اکتیو شده‌ی تریال Netflix هستند. تریال نتفلیکس بصورت ۱ ماهه ارائه می‌شود و جهت دریافت تریال می‌بایست ویزا کارت و یا حساب PayPal داشته باشید. همچنین با هر حساب تنها یک بار می‌توانید تریال دریافت کنید. پریمیوم شاپ این امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانید در ازای پرداخت هزینه‌ایی اندک، هر ماه اکانت جدید خریداری کنید.

2) اکانت های شما بصورت قانونیه؟ کرک یا هک شده نیست؟!

همانطور که در توضیحات محصول ذکر شده، اکانت ها کاملا اختصاصی بوده و توسط ما ساخته می‌شود. پریمیوم شاپ جهت دریافت تریال از ویزا کارت های اختصاصی و کاملا قانونی استفاده می‌کند. در صورت عدم رعایت این موضوع و استفاده از کارت های نامعتبر و غیر قانونی، نتفلیکس اشتراک شما را چند روز پس از ساخت اکانت قطع می‌کند. چنین مشکلی در اکانت های پریمیوم شاپ وجود ندارد و اکانت ها با تضمین ۱۰۰% سلامت ارائه می‌شوند.

3) می‌تونم ایمیل و پسورد اکانت رو تغییر بدم؟

اکانت کاملا اختصاصی هست و تمامی اطلاعات اکانت از جمله ایمیل، پسورد، شماره تماس و... قابل تغییر می‌باشد.

4) آیا می‌تونم همون اکانتی که بار اول خریداری کردم رو دوباره تمدید کنم؟

اکانت های اختصاصی 30 روزه و اشتراکی قابلیت تمدید ندارند. در صورت تمایل به تمدید اکانت خود، می‌توانید اکانت اختصاصی مدت دار خریداری کنید.

5) آیا می‌تونم از Netflix روی تلویزیون هوشمند استفاده کنم؟

بله ؛ جهت دریافت راهنمایی با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید.

جهت خرید اکانت پریمیوم Netflix کلیک کنید