به دلیل نوسانات شدید نرخ ارز امکان تغییر لحظه‌ای قیمت محصولات وجود دارد

سوالات متداول و چند نکته در رابطه با Netflix

Tuesday، ۳۰ Mehr ۱۳۹۸


درصورتی که اکانت جدید خریداری کرده‌اید، قبل از ورود به اکانت به نکات زیر توجه کنید:

اکانت های نتفلیکس پریمیوم شاپ نسخه‌ی اکتیو شده‌ی Trial می‌باشند. سیستم نتفلیکس به طوری طراحی شده است که آدرس ایمیل، اطلاعات کارت بانکی و دستگاه شما را بررسی می‌کند. اگر حداقل یکی از این 3 مورد قبلا برای دریافت Free Trial استفاده شده باشد، این سیستم به شما اجازه‌ی دریافت Free Trial مجدد را نمی‌دهد تا از سواستفاده در این زمینه جلوگیری شود.

پریمیوم شاپ برای ساخت هر اکانت جدید، از یک کارت بانکی بخصوص، یک آدرس ایمیل جدید و تب مرورگر خصوصی استفاده می‌کند.

استفاده در دستگاه موبایل، تبلت و تلویزیون:

1) ابتدا می‌بایست قبل از ورود به اکانت، اپلیکیشن نتفلیکس را حذف کنید. سپس دستگاه خود را Restart کنید و مجددا اقدام به نصب نتفلیکس کنید.

2) در صورتی که از اندروید استفاده می‌کنید. قبل از ورود به اکانت به بخش اپلیکیشن ها در تنظیمات دستگاه خود رجوع کرده، اپلیکیشن نتفلیکس را انتخاب و گزینه‌ی Clear data and cookies را بزنید.

3) در صورتی که از برنامه های شخص ثالث که وظیفه‌ی ذخیره کردن اطلاعات اپلیکیشن های شما را بر عهده دارند استفاده می‌کنید آن ها را حذف کنید و یا عملکرد آن ها را برای نتفلیکس متوقف کنید.

* در نهایت این مورد قابل ذکر هست که همچنان با رعایت کردن تمامی نکات بالا ممکن است سیستم نتفلیکس استفاده‌ی مجدد شما را از Free Trial در دستگاه تشخیص دهد.

استفاده در مرورگر( پیشنهادی):

در صورتی که از اکانت های دیگری در مرورگر خود استفاده کرده اید، قبل از ورود به اکانت جدید، کوکی های نتفلیکس مرورگر خود را می بایست پاک کنید.

در Chrome مسیر زیر را دنبال کنید:

Setting/Site Settings/Cookies and site data/See all cookies and site data

سپس کلمه‌ی Netflix را جستجو کنید و گزینه‌ Remove All Shown را انتخاب کنید.

در FireFox مسیر زیر را دنبال کنید:

Options/Privacy & and Security/Cookies and Site Data/Manage Data

سپس کلمه‌ی Netflix را جستجو کنید و گزینه‌ Remove All Shown را انتخاب کنید.

* پیشنهاد می‌شود برای استفاده از اکانت جدید از مرورگر استفاده کنید. همچنین در صورت از استفاده از تب Private در Chrome و یا FireFox نیازی به حذف کردن کوکی ها نیست. برای باز کردن تب Private در Chrome از کلید های ترکیبی Ctrl+Shift+N و در FireFox از Ctrl+Shift+P استفاده کنید.

* تغییر ایمیل اکانت دریافت شده، به ایمیلی که قبلا با آن Free Trial دریافت شده است منجر به غیر فعال شدن اکانت از طرف نتفلیکس می شود. پریمیوم شاپ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

* جهت تغییر ایمیل اکانت می‌بایست با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید.

* در صورتی که هنگام ورود به اکانت و یا پس از چند روز استفاده با ارور Incorrect password مواجه شدید، به این معنی است که Netflix رمز عبور اکانت شما را به علت ورود با آدرس های آی‌پی متعدد بصورت خودکار تغییر داده است. در صورتی که ایمیل اکانت را تغییر نداده اید جهت بازیابی می‌بایست با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید، در غیر این صورت با کلیک بر روی Need Help در صفحه‌ی ورود به اکانت، می‌توانید پسورد خود را بازیابی کنید.

تصویری از ارور در صورت غیرفعال شدن اکانت به دلیل تشخیص سیستم نتفلیکس:

توجه مهم: امکان تعویض اکانت و استرداد وجه به دلیل غیرفعال شدن اکانت در صورت تشخیص سیستم نتفلیکس وجود نداشته و پریمیوم شاپ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

پاسخ سوالات شما در رابطه با اکانت های Netflix پرمیوم شاپ

1) چرا قیمت شما نسبت به قیمت اصلی انقدر پایینه؟!

اکانت ها نسخه ی اکتیو شده‌ی تریال Netflix هستند. تریال نتفلیکس بصورت ۱ ماهه ارائه می‌شود و جهت دریافت تریال می‌بایست ویزا کارت و یا حساب PayPal داشته باشید. همچنین با هر حساب تنها یک بار می‌توانید تریال دریافت کنید. پریمیوم شاپ این امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانید در ازای پرداخت هزینه‌ایی اندک، هر ماه اکانت جدید خریداری کنید.

2) اکانت های شما بصورت قانونیه؟ کرک یا هک شده نیست؟!

همانطور که در توضیحات محصول ذکر شده، اکانت ها کاملا اختصاصی بوده و توسط ما ساخته می‌شود. پریمیوم شاپ جهت دریافت تریال از ویزا کارت های اختصاصی و کاملا قانونی استفاده می‌کند. در صورت عدم رعایت این موضوع و استفاده از کارت های نامعتبر و غیر قانونی، نتفلیکس اشتراک شما را چند روز پس از ساخت اکانت قطع می‌کند. چنین مشکلی در اکانت های پریمیوم شاپ وجود ندارد و اکانت ها با تضمین ۱۰۰% سلامت ارائه می‌شوند.

3) می‌تونم ایمیل و پسورد اکانت رو تغییر بدم؟

اکانت کاملا اختصاصی هست و تمامی اطلاعات اکانت از جمله ایمیل، پسورد، شماره تماس و... قابل تغییر می‌باشد.

4) آیا می‌تونم همون اکانتی که بار اول خریداری کردم رو دوباره تمدید کنم؟

پس از اتمام اشتراک اکانت خود می‌توانید آن را با قیمت اصلی نتفلیکس توسط ما تمدید کنید. جهت تمدید با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید.

5) آیا می‌تونم از Netflix روی تلویزیون هوشمند استفاده کنم؟

بله ؛ جهت دریافت راهنمایی با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید.

جهت خرید اکانت پریمیوم Netflix کلیک کنید