قوانین

قوانین و نکات قابل توجه

1) تحویل هیچ یک از سرویس ها آنی نمی باشد. زمان تحویل هر محصول در صفحه‌ی مربوط به آن ذکر شده است.

2) سرویس خریداری شده از طریق ایمیل ارسال می شود. لذا در صحیح وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت نمایید. در صورتی که ایمیل خود را به اشتباه وارد کرده اید، سریعا از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید.

3) تمامی اکانت های پریمیوم قبل از ارسال بررسی شده و امکان وجود مشکلاتی همچون نادرست بودن رمز عبور و... در آن ها وجود ندارد. منتها در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و یا سوال از طریق پشتیبانی تلگرام با ما در ارتباط باشید.

4) کاربر موظف می باشد قبل از خرید محصول، در رابطه با شرایط و نحوه‌ اجرای آن تحقیق کافی را به عمل بیاورد. پریمیوم شاپ در قبال تحریم بودن، فیلترینگ و موارد این چنینی در رابطه با سرویس های موجود در سایت مسئول نمی‌باشد.

5) پس از خرید، در صورت تحویل محصول خریداری شده امکان استرداد وجه و یا تعویض وجود ندارد. لذا قبل از خرید اطمینان حاصل کنید.

6) در صورت عدم ارسال محصول خریداری شده در زمان معین از طریق پشتیبانی تلگرام سفارش خود را پیگیری کنید.

7) جهت پشتیبانی فنی از طریق تلگرام می‌بایست با ما در ارتباط باشید.

8) پریمیوم شاپ می‌تواند به دلایل مختلف در هر زمانی اقدام به تغییر قوانین کند.

9) پریمیوم شاپ تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.