قوانین

قوانین و نکات قابل توجه

1) تحویل هیچ یک از سرویس ها آنی نمی باشد. زمان تحویل هر محصول در صفحه‌ی مربوط به آن ذکر شده است.

2) سرویس خریداری شده از طریق ایمیل ارسال می شود. لذا در صحیح وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت نمایید. در صورتی که ایمیل خود را به اشتباه وارد کرده اید، سریعا از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید.

3) تمامی اکانت های پریمیوم قبل از ارسال بررسی شده و امکان وجود مشکلاتی همچون نادرست بودن رمز عبور و... در آن ها وجود ندارد. منتها در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و یا سوال از طریق پشتیبانی تلگرام با ما در ارتباط باشید.

4) در رابطه با اشتراک Spotify، کاربر موظف می باشد در صورت دریافت ایمیل Verify جهت حل مشکل از طریق پشتیبانی تلگرام اقدام کند. در غیر این صورت اشتراک شما 7 روز بعد از دریافت ایمیل از سمت اسپاتیفای قطع می شود. جهت ارسال مجدد دعوت نامه می بایست خسارت پرداخت کنید.

5) پس از خرید امکان استرداد وجه و یا تعویض وجود ندارد. لذا قبل از خرید اطمینان حاصل کنید.

6) در صورت عدم ارسال محصول خریداری شده در زمان معین موظف می باشید از طریق پشتیبانی تلگرام سفارش خود را پیگیری کنید.

7) جهت پشتیبانی فنی از طریق تلگرام می‌بایست با ما در ارتباط باشید.

8) پریمیوم شاپ می‌تواند به دلایل مختلف در هر زمانی اقدام به تغییر قوانین کند.

9) پریمیوم شاپ تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.